Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Spotkania z ekodoradcą w kwietniu
    Zapraszamy serdecznie na spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 3 kwietnia 2024 r. w godzinach 9:00 - 14:00 24 kwietnia 2024 r. w godzinach 9:00 - 14:00 Ekodo...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych

  • Wspieraj lokalnie w Gminie Mierzęcice

    Zachęcamy mieszkanki i mieszkańców do korzystania z programu i wspierania naszych lokalnych organizacji. Rozliczanie podatku w miejscu zamieszkania wpływa na jego rozwój i lepszą jakość życia.


02 luty 2011

Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice

Miniatura - Herb Gminy MierzęciceWójt Gminy Mierzęcice ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice.

 

 

 

Wójt Gminy Mierzęcice
ogłasza konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy Mierzęcice

 

I. Wymagania niezbędne kandydata:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. 5 letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej lub państwowej, w tym co najmniej 4 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach,
  6. Wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne lub prawnicze.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej.
  2. Znajomość struktury organizacyjnej Gminy Mierzęcice.
  3. Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań.
  4. Samodzielność, kreatywność, komunikatywność.

Mile widziane:
Poświadczenie bezpieczeństwa, a być może znajomość i praktyka związana z  procedurami pozyskiwania funduszy unijnych.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy

  1. współdziałanie z radcą prawnym w zakresie opracowania projektów statutu  gminy i regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy oraz ich aktualizacja,
  2. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów oraz samodzielnych pracowników,
  3. koordynowanie w porozumieniu z Wójtem polityki kadrowej urzędu,
  4. nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy w Urzędzie,
  5. nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
  6. wykonywanie obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
  7. sprawowanie nadzoru nad funkcjonowaniem urzędu i obsługą interesantów,
  8. organizowanie biblioteki Urzędu i dbanie o stałe uzupełnianie zbiorów w tym przede wszystkim aktów normatywnych,
  9. zapewnienie posiadania aktualnych przepisów prawnych na poszczególnych stanowiskach pracy w Urzędzie,
  10. współpraca z Wójtem w zakresie prowadzenia spraw osobowych  pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, za wyjątkiem placówek oświatowych,
  11. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  12. prowadzenie spraw Gminy powierzonych przez Wójta,
  13. dekretowanie zgodnie z przeznaczeniem  korespondencji pod nieobecność Wójta i Zastępcy Wójta.

IV. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny
  2. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej
  3. kwestionariusz osobowy
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe
  5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu
  6. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 z późn. zmianami.)

Pisemne zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane w terminie do 17 lutego 2011r. w Sekretariacie Urzędu  Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95 w godzinach od poniedziałku do piątku od 7:30  do 15:30.  Zgłoszenie należy złożyć w zamkniętej kopercie z adnotacją „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Mierzęcice.