Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące dyżury ekodoradcy
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 18 października 2024 r. w godzinach 9:00 – 11:00, 25 października 2024 r. w godzinach...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


15 lipiec 2024

Usługi szkoleniowo - wdrożeniowe

 

VERUM Anna Miozga-Korus
NIP 6271672571; REGON 521874282
42-460 Przeczyce ul. Stawowa 18
Tel: 690 991 485
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Jesteśmy firmą świadczącą usługi w systemów zarządzania bhp, jakością, RODO oraz w zakresie BHP, a w szczególności:

  1. Wdrażania i nadzoru Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy i jakością w oparciu o wymagania norm: PN-ISO 45001, PN-EN ISO 9001
  2. Wdrażania i nadzór Sytemu Bezpieczeństwa Bezpieczeństwem Przetwarzania danych osobowych w oparciu o wymagania przepisów dotyczących RODO,
    • zapewnienie zgodności działania z wymaganiami przepisów w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych,
    • stałego nadzoru nad dokumentacja RODO,
    • pełnienia funkcji ASI – Administratora Systemów Informatycznych – osoby odpowiedzialnej za wdrożenie środków technicznych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych,
    • prowadzenia audytów wewnętrznych dotyczących systemów i procesów przetwarzania danych osobowych przez administratora oraz procesorów,
    • prowadzenia oceny ryzyka i analiz DPIA (Ocena skutków dla ochrony danych) - dotyczących procesów przetwarzania danych osobowych,
    • doradztwa i szkolenia pracowników z zakresu wymagań przepisów,
  3. Kompleksowej obsługi firm w zakresie zadań służby BHP:
    • szkolenia BHP (wstępne stanowiskowe, podstawowe i okresowe) dla wszystkich grup zawodowych,
    • identyfikacja zagrożeń i opracowanie oceny ryzyka zawodowego dla wszystkich stanowisk pracy,
    • przeprowadzanie oceny oraz sporządzanie dokumentacji - regulaminy pracy, akta osobowe, instrukcje, dokumenty i badania wymagane przez PIP i SANEPID, prowadzenie rejestrów szkoleń BHP i rejestru wypadków przy pracy oraz sporządzanie wszelkiej koniecznej dokumentacji wymaganej przepisami w zależności od branży jaką Państwo prowadzą itp.
    • udział w dochodzeniach powypadkowych oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, w drodze do pracy i z pracy oraz zachorowań na choroby za­wodowe,
    • prowadzenie rejestrów wymaganych przez Państwową Inspekcję Pracy,
    • pomoc w wykonywaniu badań środowiskowych oraz badań lekarskich dla pracowników (wstępnych i okresowych),
    • zgłaszanie firm do rejestru Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Pań­stwowej Straży Pożarnej,
    • uczestnictwo w pracach komisji bhp w zakładach pracy,
    • pomoc w zapewnieniu pracownikom odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej,
    • sporządzania instrukcji bhp i bezpieczeństwa pożarowego,
    • organizowanie pomiarów czynników szkodliwych na stanowiskach pracy,
    • prowadzenie akt osobowych pracowników.