Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące dyżury ekodoradcy
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 18 października 2024 r. w godzinach 9:00 – 11:00, 25 października 2024 r. w godzinach...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych

01 lipiec 2014

Absolutorium dla Wójta

Wójt Gminy Mierzęcice Grzegorz Podlejski otrzymał absolutorium z tytułu wykonania budżetu gminy za rok 2013. Głosowanie w tej sprawie zostało przeprowadzone  na sesji Rady Gminy Mierzęcice w dniu 25 czerwca 2014 r.



Zarówno Regionalna Izba Obrachunkowa jak i Komisja Rewizyjna nie miały zastrzeżeń, co do zrealizowania budżetu. Podobnego zdania byli radni, którzy wyrazili swoje poparcie udzielając Wójtowi absolutorium.

Udzielenie absolutorium to jedno z najważniejszych zadań Rady Gminy. Absolutorium stanowi ustawowo określony sposób kontroli Rady Gminy nad wykonaniem budżetu przez Wójta, tym samym jest wyrazem oceny działalności organu wykonawczego w zakresie realizacji budżetu.