Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Spotkania z ekodoradcą
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 17 maja 2024 r. w godzinach 9:00 - 14:00, 5 czerwca 2024 r. w godzinach 11:00 - 16:00...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych


16 marzec 2017

Powiatowy Rzecznik Konsumenta przypomina

Logo artykułuW związku z sygnałami, że mieszkańcy Gminy mogli podpisać w swoich domach pod wpływem błędu, braku rzetelnej informacji umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z inną firmą niż dotychczasowy operator - Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Będzinie przypomina.

 


KONSUMENCIE NIE DAJ SIĘ  OSZUKAĆ!
MASZ PRAWO DO ZMIANY DOSTAWCY USŁUG I WYBRANIA KORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
RÓB TO ŚWIADOMIE! NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ!
ZANIM PODPISZESZ UMOWĘ - PRZECZYTAJ!


Upewnij się, z jaką firmą zawierasz umowę! Masz wątpliwości co do warunków oferty? Nie musisz podpisywać umowy! Bez względu czy masz lat 20 czy 80, jeśli podpisałeś - ponosisz konsekwencje. Podpisanie umowy oznacza akceptację jej warunków. Kiedy dzwoni konsultant przedstawiający się jako „twój dotychczasowy dostawca usług” i proponuje atrakcyjną ofertę - BĄDŹ CZUJNY! Sprawdź, czy umowa dotyczy twojego dostawcy. Jeśli nie, zastanów się czy chcesz zmienić dostawcę.

Jeżeli na umowie widnieje logo nieznanej firmy, masz wątpliwości co do oferty, kurier pośpiesza i utrudnia Ci przeczytanie umowy NIE PODPISUJ! Jeżeli podpisałeś umowę, dopilnuj, aby kurier zostawił Ci kopię. To jego obowiązek, a dla ciebie ważna informacja, z kim zawarłeś umowę. Nie daj się zwieść zapewnieniom, że umowa zostanie przesłana później pocztą. Jeśli pochopnie podpisałeś umowę, czujesz się wprowadzony w błąd, oferta jest niekorzystna – możesz od niej odstąpić!

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Wystarczy wysłać oświadczenie przed upływem 14 dni. W oświadczeniu podaj imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer umowy i datę jej zawarcia. Podpisz się!

Możliwość ta dotyczy umów zawartych na odległość (przez telefon, Internet) lub poza lokalem przedsiębiorstwa, np. w domu konsumenta.

W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt:
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Będzinie
Starostwo Powiatowe w Będzinie
ul. Krasickiego 17, 42 - 500 Będzin
Tel. (32) 368 08 03
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.