Skip to main content
  • Widok na miasto i smog
    "Uchwała antysmogowa" - kiedy należy wymienić posiadany kocioł, piec lub kominek?
    Od 1 września 2017 r. na terenie województwa śląskiego obowiązuje Uchwała NR V/36/1/2017 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląsk...
  • Baner przedstawiający samochód odśnieżający
    Informacja o prowadzeniu „Akcji Zima” w sezonie 2024 - 2025
    W związku ze zbliżającym się  okresem zimowym przekazujemy Państwu informację o przebiegu „Akcji Zima” na terenie Gminy Mierzęcice. Drogi krajowe: odcinek drogi krajowej nr 78 położony w gr...
  • Baner informujący o spotkaniach z ecodoradcą
    Nadchodzące dyżury ekodoradcy
    Zapraszamy serdecznie na nadchodzące spotkania z ekodoradcą, które odbędą się w następujących terminach: 6 grudnia 2024 r. w godzinach 9:00 – 14:00, 18 grudnia 2024 r. w godzinach 9:00 – 14:...
  • Baner informujący o realizacji zadania Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice
    Ruszyła kolejna edycja Mojego Prądu – programu dofinansowań do mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Mój Prąd to niezwykle popularny program umożliwiający otrzymanie dofinansowania na zakup fotowoltaiki oraz towarzyszących jej urządzeń. Kolejne edycje programu (a było ich już pięć) cieszą się dużą...
  • Aplikcja Eco Mierzęcice
    Aplikcja Eco Mierzęcice

    Harmonogram odbioru odpadów oraz powiadomienia w Twoim telefonie...

  • System Informacji Przestrzennej

    System Informacji Przestrzennej Gminy Mierzęcice oraz ewidencja gminnych zbiorów i usług danych przestrzennych

29 maj 2013

Komunikat Tauron Polska Energia

Informujemy, że z dniem 31.05.2013r. bezpośrednia obsługa klienta zostaje przeniesiona z Punktu Obsługi Klienta w Będzinie przy ul. Tadeusza Kościuszki 114 do następujących Punktów Obsługi Klienta.

 

  • Dąbrowa Górnicza, ul. 11 Listopada 24 - punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
  • Sosnowiec ul. Gen. Władysława Andersa 14 - punkt czynny w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach od 8:00 do 16:00, a także w środy w godzinach od 8:00 do 18:00.
  • Zawiercie ul. Żabia 17 - punkt czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

 

Zapraszamy również Państwa do korzystania nowoczesnych, szybkich i tanich kanałów komunikacji:

  • Telefoniczna Obsługa Klienta - 32 606 0 606
  • Telefoniczne zgłaszanie Awarii - 911
  • Strona internetowa - www.tauron-pe.pl
  • Poczta elektroniczna na adres e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Poczta tradycyjna skierowana na adres do korespondencji - TAURON Obsługa Klienta Sp, z o.o., ul. Mirowska 24, 42-200 Częstochowa
  • Moje konto Klienta - e-BOK na stronie www.tauron-pe.pl

 

Zapraszamy szczególnie do kontaktu z Infolinią. Wykorzystując ten kontakt możecie Państwo uzyskać informacje i pomoc w zakresie:

  • zakupu energii elektrycznej dla liczników przedpłatowych,
  • zgłoszenia odczytu licznika,
  • zwarty wysokości prognozy,
  • wyjaśnienia faktury za energie elektryczną,
  • aktualnego salda i terminów płatności,
  • wmówienia dostawy energii elektrycznej,
  • płatności, których nie możesz uregulować w terminie,
  • przyłączenia i zawarcia umowy,
  • grup taryfowych i cen,
  • zgłoszenia reklamacji,
  • jak zostać Klientem TAURON.

 

Z myślą o Naszych Klientach przygotowaliśmy dodatkowy kontakt Moje Konto Klienta tj. internetowe Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta czyli bezpłatną platformę e-BOK, dzięki której masz możliwość sprawdzenia aktualnych danych dotyczących rozliczeń za energię elektryczną


Korzyści dla użytkownika e-BOK:

  • Darmowy dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,
  • Bieżący podgląd konta klienta w systemie billingowym,
  • Oszczędność czasu,
  • Wygodna forma kontaktu z TAURON,
  • Gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Intemetem.

 

Nie ulega zmianie forma korespondencyjnego kontaktu z TAURON, dzięki któremu można załatwić wszelkie sprawy wymagające przesłania dokumentów, wniosków lub zgłoszeń.